lauantai 5. marraskuuta 2016

Talvikin ehti tulla tässä välissä...

...ainakin toivottavasti. Jospa nämä lumet ei enää sulaisi pois.


Mun motivaatio tämän blogin suhteen on ollut ihan hukassa nyt viime kuukaudet. Nyt kuitenkin se on ehkä pikkuhiljaa palaamassa takaisin, ja nyt kun joulu lähenee, olen ruvennut miettimään, jos tekisin jonkinlaisen joulukalenterin tänne. Mun postaus- ja videoideat ei kuitenkaan varmaan riitä ihan 24 luukkuun, mutta jos saisin edes jonkinlaisen tehtyä. Ideoita saa siis laittaa kommentteihin, että minkälaisia juttuja siihen tekisin!

Tähän postaukseen ajattelin vaan laitella kuvia edellisistä ratsastuksista ja kertoa niistä vähän. Postauksen kuvat ottanut Ellu ja Venla.

Syyskuu

5.syyskuuta hyppäsin Rontilla esteitä. Yllätys, en muista ratsastuksesta paljoakaan, mutta kuvia riittää. En kuitenkaan laita kaikkia kuvia tähän postaukseen, mutta olen postaillut instagramiin enemmän kuvia ja ollut muutenkin siellä aktiivisempi, eli jos et vielä seuraa meitä siellä, niin tilin löytää nimellä @ddreampony.


Alan olemaan jo Rontille aika pitkä, mutta koitan nyt mennä sillä vielä niin paljon kun pystyn, tekee pahaa sitten kun se käy mulle jo ihan liian pieneksi♥


Tuolla ratsastuskerralla hypättiin jumppasarjaa, jossa on puomi, ristikko, pysty ja okseri, tultiin puomeja ja kavalettia, linjaa toisella pitkällä sivulla ja niinkuin yleensäkkin niin lopuksi jonkinlaista rataa.




Mun istunnasta sen verran, että voisin todellakin nousta tuolta satulasta enemmän ilmaan, enkä olla vaan kiinni satulassa.


Tästä seuraava ratsastus, mistä mulla on materiaalia on kai
15.syyskuuta

Silloin käytiin maastossa kävelemässä ja otettiin muutamia yhteiskuvia.

Sitten oltiin kentällä ja irtojuoksutettiin Ellun kanssa Sakkea ja Valttia.

Ja sitten tehtiin jotain maastakäsittelyjuttuja ja ratsastettiin ilman satulaa lopuksi.

Vaihdettiin myös heppoja vähäksi aikaa :D Valtilla olin ratsastanut viimeksi varmaan kaksi vuotta sitten ja olihan se ihan oudon tuntonen mulle Saken jälkeen :D

22.syyskuuta hyppäsin puolestaan Sakella esteitä.

Tehtiin aika samoja asioita, mitä silloinkin kun hyppäsin Rontilla. Jumppasarjaa, rataa...



Lopuksi hyppäsin vielä pari kertaa isomman esteen, joka on mun tällä hetkellä korkein hyppäämä este.



3.lokakuuta
Menin Sakella koulua, mutta siitä en muista juurikaan mitään :D Pahoittelut tän postauksen laadusta, nyt mulla vaan viimein on aikaa ja innostusta laittaa tänne edes jotain.

Sitten nyt viimeisin ratsastus, josta mulla on materiaalia, on viimeviikon torstailta eli
2.marraskuuta
Menin siis Rontilla pellolla. Ei hirveästi tehty mitään järkevää, osittain johtui siitä, että piti mennä vähän varovasti, kun Rontilla ei ollut vielä tilsakumeja eikä hokkeja. Liukasta pellolla ei ollut, mutta tilsoja tuli jonkun verran. Ei kuitenkaan niin paljon, että olisi haitannut menoa, sillä lumet, mitkä kertyi kavioihin, lensi sieltä pois liikkeessä.

Rontti oli tosi energinen, ja heti aluksi se oli jotenkin arvaamattoman tuntoinen, ja tuntui, että tällä kertaa se saattaa saaha mut alas täältä :D En kuitenkaan tippunut Rontin joistakin yrityksistä huolimatta. Aluksi tehtiin väistöjä ja pysähdyksiä ja peruutuksia, ja sitten lopuksi ei tehty mitään järkevää, vaan laukattiin suuntaan ja toiseen. Tallille päin ei kokeiltu kuin pari kertaa, koska ponista kyllä heti huomasi, että mihin päin oltiin menossa :D




4 kommenttia: